FAQ

Najczęściej zadawane pytania



Jak złożyć zamówienie?
1. Wybierz produkt
2. Zaznacz odpowiedni rozmiar i/lub kolor
3. Wybierz opcję „Do koszyka”

4. Twoje wybrane produkty zostają automatycznie umieszczane w koszyku
5. Po zakończeniu zakupów przejdź do „Koszyk fraya.pl”


6. Kliknij  

7. Zaloguj się na swoje konto. Jeśli nie masz konta uzupełnij dane kupującego
8. Wybierz metodę wysyłki. Jeśli zamierzasz skorzystać z płatności „Przy odbiorze” wybierz opcję 15zł.
9. Zapoznaj się z regulaminem i polityką prywatności oraz kliknij


Jak dokonać modyfikacji zamówienia?

W celu naniesienia zmian w zamówieniu skontaktuj się z nami pod numerem 501 302 875 lub napisz maila na adres: marek@fraya.pl

Jak anulować zamówienie?
Aby anulować złożone zamówienie prześlij dyspozycję na adres e-mail marek@fraya.pl.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Na całkowity czas realizacji zamówienia składa się czas potrzebny na przygotowanie zamówienia do wysyłki oraz czas dostawy. Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 1-2dni. Czas dostawy wynosi jeden dzień roboczy.

Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony?
W przypadku, gdy otrzymany produkt dotarł uszkodzony należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie obsługę sklepu telefonicznie pod numerem 501 302 875 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: marek@fraya.pl.

Czy kurier kontaktuje się przed doręczeniem paczki?
Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki. Otrzymasz natomiast wiadomość z numerem paczki, potrzebny do śledzenie przesyłki w serwisie przewoźnika.

Jakie są dostępne metody płatności?
Możesz wybrać dogodną metodę płatności za zakupy. Do wyboru masz:

  • przelew bankowy – płatność tradycyjnym przelewem bankowym na otrzymany w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia numer konta bankowego
  • PayU –system szybkich płatności internetowych, który umożliwia natychmiastowe dokonanie wpłaty za pośrednictwem rachunku bankowego
  • płatność przy odbiorze –możliwość płatności przy odbiorze bezpośrednio u kuriera.


Czy mogę zapłacić kartą kurierowi przy odbiorze?
Tak. Kurierzy przyjmują płatność kartą i wpłaty gotówkowe.

Jak dokonać zwrotu?
Nie trafiony zakup? W ciągu 14 dni od otrzymania paczki możesz odesłać nie pasujące produkty bez podania przyczyny zwrotu. FORMULARZ ZWROTU TOWARU

Na jaki adres należy odesłać przesyłkę?
Należy nadać paczkę na adres:
fraya.pl
Koszuty 30
63-000 Środa Wielkopolska

W jakim czasie i w jaki sposób nastąpi zwrot środków?
Zwrot środków otrzymasz w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki na wskazane przez Ciebie konto bankowe.

Jak zareklamować produkt?
W celu złożenia reklamacji odeślij do nas towar wraz z opisem wady oraz okolicznościami jej powstania.
Decyzję o sposobie rozpatrzenia reklamacji otrzymasz w ciągu 14 dni na podany przez Ciebie adres e-mail.

Jaki jest termin rękojmi?
Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią. Tej zasadzie podlega cały asortyment sklepu, także produkty kupione w trakcie trwania promocji.

Dlaczego zaproponowano mi naprawę, skoro zgodnie z ustawą mam prawo do wyboru rozwiązania?
Zgodnie z K. C. Art. 560 § 1 :„Klient ma prawo żądać zwrotu gotówki, jednakże sprzedawca nie ma obowiązku zgodzić się z Klientem, jeżeli wada jest możliwa do usunięcia przez naprawę lub produkt można wymienić. Zaistniałe uszkodzenie można w sposób skuteczny usunąć. Naprawa przywróci zarówno walory użytkowe jak i estetyczne.”

Dlaczego pomimo żądania naprawy lub wymiany towaru sklep zwrócił mi środki?
Jeżeli zgłoszona wada nie była możliwa do usunięcia, stanowiła wadę istotną i nieusuwalną oraz nie dysponowaliśmy innym takim samym modelem wówczas z braku innych możliwości decydujemy się na zwrot środków. Zawsze możesz także wybrać inny produkt z naszej bogatej oferty.

Czy konieczne jest założenie konta przed złożeniem zamówienia?
Nie ma konieczności rejestracji przed złożeniem zamówienia, jednakże posiadanie konta konto w fraya.pl daje szereg korzyści, w tym pozwala Ci zaoszczędzić cenny czas przy realizacji kolejnych zakupów.

  • W przypadku założenia konta adres rozliczeniowy zapisze się w systemie, a przy kolejnym zamówieniu nie będziesz potrzebował wpisywać go ręcznie.
  • W zakładce moje konto znajdziesz całą historię swoich zakupów.
  • Na bieżąco będziesz mógł śledzić statusy realizacji Twoich zamówień lub zwrotów.
Co w przypadku, gdy nie pamiętam hasła?
Jeśli zapomniałeś hasła do swojego konta – posłuż się przyciskiem „Zapomniałem hasła”.