O nas

O nas

Run this way

 

 

Sklep fraya.pl – przedmiotem naszych zainteresowań jest przedstawianie i oferowanie marek, zyskujących na naszym rynku co raz większe grono miłośników i charakteryzujących się niepowtarzalnością. Przy wyborze szczególną uwagę zwracamy na wysoką jakość produktów oraz długoletnie doświadczenie i historię producenta. Oferta nasza skierowana jest w głównej mierze do osób chcących w oryginalny sposób wyróżniać się, posiadać rzeczy wyjątkowe, efektowne i wykonane z najlepszych materiałów. Propozycje nasze będą ciągle poszerzane o produkty nowych marek, więc zachęcamy Państwa do systematycznego odwiedzania naszego sklepu.

 

fraya.pl
Marek Kaczmarek
Koszuty 30
63-000 Środa Wlkp.

NIP: 786-103-30-39
REGON: 362509878

Bank:
Bank Zachodni WBK S.A.
Oddział Środa Wielkopolska
ul. Czerwonego Krzyża 6, 63-000 Środa Wlkp.
72 1090 1418 0000 0001 3126 7163

black_green

Pomysł zbudowania roweru eliptycznego ElliptiGO wziął się z konieczności. W 2005 roku Bryan z powodu kontuzji kolana i biodra stracił całkowitą możliwość uprawiania biegania i kolarstwa. Zasadniczo w wieku 32 lat, został zmuszony do rezygnacji ze swojego sportowego trybu życia. Jednakże jako były kolarz i triatlonista poważnie rozważał powrót do czynnego uprawiania sportu, lecz za każdym razem, ze względu na swoje dolegliwości nie mógł dopasować odpowiedniego sprzętu. W końcu najlepszym rozwiązaniem okazał się eliptyczny rower stacjonarny. Bryan choć zawsze uwielbiał ćwiczenia fizyczne, to nigdy nie lubił trenować w pomieszczeniach zamkniętych. Idealnym rozwiązaniem okazał się zakup urządzenia jeżdżącego po drogach i mających niewielkie oddziaływanie na stawy.

Zdał sobie wówczas sprawę jak niewiele tego typu urządzeń było dostępnych. Dość sfrustrowany postanowił zwrócić się do Brenta’a z prośbą czy byłby w stanie zbudować podobny sprzęt. Brent jako zawodowy inżynier, były triatlonista i ultra maratończyk dysponował nie tylko odpowiednim talentem i wiedzą techniczną, ale przede wszystkim posiadał doświadczenie sportowca, pozwalające sprostać oczekiwaniom byłych i bieżących biegaczy. W lipcu 2005 roku oboje postanowili spotkać się w jednej z kawiarni w Solana Beach, sporządzić szkic na lokalnej gazecie i uścisnąć sobie dłonie w dowód rozpoczęcia wspólnego przedsięwzięcia.

Po długim okresie projektowania i testowania, pierwsze rowery dla klientów w San Diego dostarczyliśmy w lipcu 2010 roku. W chwili obecnej ElliptiGO, poprzez sieć sprzedawców detalicznych dostępne są w USA, Kanadzie, Australii, Nowej Zelandii, Chile, Wielkiej Brytanii, Belgii, Holandii, Szwajcarii i innych krajach europejskich, a teraz i w Polsce.

Jak można się domyślać, ostatnie lata to była niezła jazda;), ale z niecierpliwością oczekujemy odkryć jakie nas jeszcze czekają, a w szczególności rozwijania dyscypliny kolarstwa eliptycznego. Dziękujemy wszystkim, że jesteście z nami i uczestniczycie w tej podróży.

Brent & Bryan

“Kiedyś regularnie ćwiczyłam i czułam się świetnie. Jednak z powodu wypadku musiałam przestać. Chciałabym znaleźć sposób, aby móc ponownie ćwiczyć, czuć się zdrową i sprawną bez obciążania mojego ciała i uwięzienia w domu.”

Takie cytaty pokazują, co nasi klienci myślą o rowerach ElliptiGO, i właściwie tłumaczy skąd się wzięły. Od momentu stworzenia pierwszego na świecie roweru eliptycznego w 2006r., naszą misją stało się stworzenie możliwości uprawiania wygodnej i skutecznej aktywności sportowej, która daje ludziom przyjemność, inspiruje ich, czyni ich życie lepszym, wreszcie rewolucjonizuje ich sprawność.

Łącząc korzyści płynące z biegania, jeżdżenia na rowerze i cechy eliptycznego trenera, rowery ElliptiGO zapewniają intensywny trening krążeniowy bez obciążania stawów, a także pozwalają opuścić siłownię i cieszyć się byciem na świeżym powietrzu. Jazda na eliptycznym rowerze jest skutecznym sposobem podnoszenia sprawności bez ryzyka kontuzji. To dlatego ponad 15.000 klientów na całym świecie, od tych świadomych zdrowia po elitarnych atletów, czerpie radość z jazdy na rowerach ElliptiGO.

Historia firmy MARSUPIO sięga roku 1976, kiedy to została utworzona przez młodego przedsiębiorcę Giuseppe Fusco. Na samym początku firma specjalizowała się w produkcji worków na buty narciarskie i narty. Wówczas produkowano wyłącznie pod marką klientów z Włoch i innych krajów europejskich.
W połowie lat osiemdziesiątych nastąpił punkt zwrotny w funkcjonowaniu firmy: Giuseppe Fusco porzucił dotychczasowy projekt i rozpoczął produkcję pod własną marką MARSUPIO. Od swoich skromnych początków firma rozwinęła swój biznes i rozpoczęła produkcję plecaków i akcesoriów górskich, trekkingowych, miejskich, łowieckich i sportowych. Dobrze funkcjonująca sieć sprzedaży została początkowo rozwinięta we Włoszech, a następnie poza granicami Italii. Dzisiaj firma jest obecna ze swoimi produktami w ponad 800 sklepach stacjonarnych na całym świecie. A tak Giuseppe mówi o funkcjonowaniu firmy: „my w MARSUPIO niczego nie bierzemy za pewnik i wszyscy z nas kontrolują każdy krok w procesie produkcji, ze szczególną ostrożnością. Każdy produkt jest starannie zarządzany, na każdym etapie produkcji i skrupulatnie kontrolowany pod względem jakości. Nasze stylizowane na włoski wzór produkty zostały starannie zaprojektowane by rzucać się w oczy, a przy tym były wygodne i funkcjonalne. Materiały użyte do ich produkcji są innowacyjne, starannie wyselekcjonowane i długotrwałe. Chlubą MARSUPIO jest nasz wysoce doświadczony i wykwalifikowany zespół, który zawsze z entuzjazmem testuje nowe produkty: tylko po intensywnych testach i ostatecznych korektach w produkcie, jest on gotowy do dystrybucji.
MARSUPIO to nie jest tylko marka: to pragnienie przeżycia przygód, miłość do gór i pasja do sportu.
MARSUPIO jest zaufanym towarzyszem dla miłośników gór, ludzi aktywnych, ale również dla tych, którzy pragną kompromisu pomiędzy stylem i wygodą, nawet w mieście.
„Bądź pewien, że wybierając MARSUPIO, wybierasz jakość i doświadczenie.”

 

logo-African-Sportswear-Big

POCZUJ DUCHA AFRYKI – kolekcja odzieży sportowej LORNAH została stworzona przez byłą maratonkę LORNAH KIPLAGAT. Urodzona Kenijka, Holenderka z wyboru całe swoje życie poświęciła tej jednej dyscyplinie sportu. Brała udział w trzech IO: Ateny /2004/, Pekin /2008/, Londyn /2012/. Dwukrotnie wygrała maraton w Los Angeles, raz w Amsterdamie, Rotterdamie i Osace, była druga w Chicago, trzecia w Nowym Jorku. Wraz ze swoim mężem Pieterem Langenhorst założyła Biegowy Ośrodek Szkoleniowy /HATC/ w Iten Kenia. Jej pseudonim to SIMBA co w języku Suahili oznacza LEW – jest on zatem nierozerwalnie związany z marką sportową LORNAH. Ubierając tę markę poczujesz ducha Afryki na sobie, we wnętrzu, w życiu.

 

image002

Historia firmy Kinetic nie jest długa. Fabryka powstała w roku 2000 i tym bardziej zasługuje na uwagę, że w tak, stosunkowo krótkim czasie, udało zbudować się rozpoznawalną markę w sektorze urządzeń do treningu stacjonarnego na całym świecie. Firma od samego początku intensywnie rozbudowywała sieć sprzedaż w USA, dzięki czemu obecnie jest na tamtejszym rynku bardzo popularna. Od początku działalności fabryka produkowała ramy treningowe dla innym uznanych marek, po czym zdecydowano się na oferowanie sprzętu pod marką Kinetic. Przez lata Kinetic rozbudowywał swoją ofertę o coraz to nowsze, bardziej zaangażowane technologicznie modele, również dzięki ogromnemu zaangażowaniu naukowców, wysoce wykwalifikowanym specjalistom, ale i sportowcom, dzięki którym trening na urządzeniach Kinetic przypomina ten naturalny. Dzisiaj dzięki firmie możemy cieszyć się możliwością kontynuowania własnych planów treningowych również zimą, co najważniejsze, na własnym ulubionym rowerze.

p1

Alex i Phil, instruktor wspinaczki stworzyli Boot Bananas w trakcie walki z przykrym zapachem wydobywającym się z butów wspinaczkowych. Alex i Phill w swoim pierwszym mieszkaniu nie byli sami – ciągle towarzyszył im „zapach” butów wspinaczkowych Phila! Próbowali wszystkich możliwych, dostępnych produktów na rynku, ale żaden nie był wystarczająco skuteczny. Postanowili stworzyć coś zupełnie nowego. Chcąc uniknąć sztucznych substancji chemicznych, opracowali własną mieszankę naturalnych soli i minerałów w praktycznym i wesołym bananowym opakowaniu. Już ponad 10 000 bootbananas ciężko pracuje w domach zadowolonych użytkowników. Produkcje przenieśliśmy z domu do profesjonalnego zakładu ale cały czas, stale czuwamy nad jakością produktu.

 

 

Firma GRAFF powstała w 1994 roku dzięki naszemu hobby – wędkarstwu. Grono przyjaciół złożone z myśliwych oraz wędkarzy dopingowało nas z całych sił i wspierało realizację pomysłu. To właśnie za sprawą ludzi, którzy nas otaczali, przekonaliśmy się, że Polacy chcą pięknie celebrować swoje hobby – ubiorem podkreślać jego wagę w ich życiu.
Od razu mieliśmy ambitne cele – chcieliśmy zmieniać otaczającą nas rzeczywistość i dostarczać rodakom odzież na najwyższym światowym poziomie. Od początku działalności położyliśmy nacisk na jakość, dlatego podjęliśmy starania o dostawy najlepszych dostępnych tkanin oraz zatrudnienie wysokiej klasy specjalistycznej kadry. Wszystkie projekty powstawały w naszych pracowniach i były realizowane przez osoby z naszej firmy. Najwyższa jakość produktów oraz stosowane nowatorskie rozwiązania pozwoliły nam w szybkim czasie stać się liderem na polskim rynku. Stale poszerzaliśmy nasz asortyment, szukaliśmy nowych pomysłów i wprowadzaliśmy je w życie. Z perspektywy czasu możemy śmiało powiedzieć, że w dużym stopniu wpłynęliśmy na to, jak teraz wygląda polski myśliwy i wędkarz.
Po sukcesie w Polsce postawiliśmy sobie nowe zadanie – rozwój sprzedaży na rynkach starej UE oraz w krajach bloku wschodniego. Dziś z powodzeniem konkurujemy z największymi markami w Polsce i za granicą. Wprowadzamy nowe produkty adresowane do coraz szerszego grona odbiorców – miłośników outdooru. Dostarczamy odzież uczestnikom wypraw wysokogórskich i survivalowych, żeglarzom, motocyklistom oraz sportowcom.
Cieszymy się, że możemy myśleć i działać globalnie, a dzięki temu oferować naszym klientom na całym świecie doskonałe wyroby.

SILVINI to marka powstała w kooperacji włosko-czeskiej w 2009 roku. Jej siedzibą od początku była Praga. Ideą było połączenie zaawansowanej technologicznie odzieży sportowej z włoskim wzornictwem. W pierwszym okresie przy opracowywaniu krojów, wzorów i doborze kolorów SILVINI ściśle współpracowała z Claudio La Carbonara, który był twarzą marki. To właśnie Włosi, jako jedni z pierwszych, zaczęli wykorzystywać w projektowaniu ,,odważne elementy” – ostre, geometryczne kształty, kontrastujące kolory i asymetryczne wzory. I tej stylistyce marka SILVINI pozostaje wierna do dziś. Wspomniane elementy graficzne są nowoczesne i dynamiczne, podkreślające sportowe przeznaczenie odzieży. Ale atrakcyjny design to oczywiście nie wszystko. Siłą i wyróżnikiem tych produktów są zaawansowane technologicznie materiały i rozwiązania oraz wykonanie z zachowaniem zasad najwyższej staranności, z dbałością o detale. Marka cały czas wprowadza innowacyjne rozwiązania, które znacznie zwiększają funkcjonalność odzieży. Bacznie wsłuchuje się w opinie i oczekiwania zawodników, którzy – będąc użytkownikami tych ubrań – są zarazem ich najlepszymi recenzentami. Cała kolekcja SILVINI to połączenie ciekawej kolorystyki, maksymalnego komfortu oraz bezpieczeństwa (niezwykle funkcjonalne elementy odblaskowe). Oferta jest dedykowana zarówno dla profesjonalistów jak i rowerzystów rozpoczynających swoją przygodę z kolarstwem czy osób używających roweru jako środka lokomocji w co raz bardziej zatłoczonych miastach. SILVINI tworzy również stroje dedykowane do narciarstwa biegowego co pozwala na wykorzystanie tych doświadczeń do projektowania i produkcji kolarskiej odzieży zimowej, świetnie sprawdzającej się w trudniejszych warunkach pogodowych. Dziś ubrania SILVINI noszą między innymi zawodnicy SCOTT Team Kolin, Czeskiej Drużyny Narodowy MTB TEAM oraz uczestnicy Pucharu Czech MTB. Firma wspiera też zespoły SILVINI MADSHUS TEAM i SILVINI CYCLING TEAM. Oferta SILVINI, choć w Polsce dostępna dopiero trzeci sezon, w Europie znana jest już dość dobrze. Produkty z logo SILVINI kupić można nie tylko w Czechach, gdzie marka zajmuje wiodącą pozycję na rynku, ale i w wielu krajach tzw. Europy zachodniej. Marka SILVINI znana jest również za oceanem i na dynamicznie rozwijających się rynkach dalekowschodnich.

Buty trekkingowe z serca Alp! Od 1925 roku istnieje firma Dachstein. Ta firma obuwnicza łączy w swojej codziennej pracy tradycyjne, austriackie i rzemieślnicze podejście do produkcji obuwia z nowatorskimi pomysłami. Unikatowe kroki Dachstein są kluczowe dla naszej przeszłości i naszej przyszłości. Jest to marka obuwia o długiej tradycji. Przez przemierzanie nowych, górskich tras i zdobywanie nowych szczytów zapisuje kolejny, nowy rozdział w historii produkcji obuwia. Dzisiaj modele z najnowszych kolekcji łączą w sobie styl miejski z funkcjonalnością  alpejską. Elementy estetycznie, upiększające obuwie łączą się z typowymi elementami solidnych butów górskich.

Kolekcja niepowtarzalnych butów, które równie dobrze sprawdzają się w środowiskach miejskich, wiejskich i alpejskich.

„Unique Steps” with unique shoes!

 

Dyrektor Sprzedaży Christian Wolsegger opisuje firmę w skrócie: „Jesteśmy szewcami, jesteśmy atletami i jesteśmy miłośnikami outdooru !” A więc nic dziwnego, że zespół Dachstein ma dużą wiedzę na temat potrzeb alpinistów, turystów, spacerowiczów i wszystkich, którzy lubią aktywny, sportowy styl życia na świeżym powietrzu.

 

W 1995 roku założyciel, Michael Odqvist, natrafił w Gwatemali na wielowiekowy sekret – MayaSticks. W języku polskim nazwane Smolne szczapki – przesączone żywicą drewno drzew iglastych. Był zafascynowany czystym blaskiem tego żywicznego paliwa. Nie tylko był to szybki, łatwy i niezawodny sposób na ogień o przyjemnym zapachu, ale całkowicie naturalny. Po roku postanowił wprowadzić ten produkt na rynek szwedzki. Niestety pomysł ten okazał się kompletną klapą, ponieważ nikt nie rozumiał tego produktu, a firma nie miała wystarczających środków na odpowiednie wypromowanie produktu. Było to dla nich bardzo frustrujące, gdyż kochali swój produkt MayaSticks i wierzyli, że konsumenci zrobią to samo, jeśli tylko go odkryją. Sytuacja zmusiła ich do poszukiwania alternatywnego rozwiązania. Idealnym pomysłem okazało się zastosowanie magnezowego krzesiwa opracowanego i używanego przez szwedzką armię. W połączeniu z MayaSticks stworzyło to niepowtarzalny komplet, który stał się najlepszym sposobem rozpalenia ognia w każdych warunkach pogodowych. W końcu osiągnęli solidne podstawy do rozwoju swojej firmy i poszerzania oferty produktowej do dzisiejszego kształtu.

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zadzwoń do nas 501 302 875 lub
ZADAJ PYTANIE